استاندارکرمان ؛

تورم نیرو در ادارات عامل فساد اداری است

استاندار کرمان با بیان اینکه ایجاد شغل دولتی برای مردم و دولت سم است،گفت: تورم نیروی انسانی در دستگاه ها از عوامل اصلی بروز بوروکراسی اداری و فساد اداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در جمع نمازگزاران مسجد آیت الله صالحی کرمان گفت: دولت به منظور توسعه اشتغال با تاکید بر خود اشتغالی و اشتغال های خرد بیش از یک هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان در سال جاری اختصاص داده است.


وی به اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه روستایی در استان کرمان اشاره و بیان کرد: تسهیلات بانکی اختصاص یافته برای توسعه خوداشتغالی در استان با بهره چهار درصد و بازپرداخت ۴تا ۶ ساله است.


رزم حسینی مردم را از ستون های اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: اگر مسائل را با مردم در میان بگذاریم مردم نیز به مسئولان اعتماد خواهند کرد و در مسیر توسعه همراه آنها خواهند بود.


استاندار کرمان افزود: اشتغال از دغدغه های اصلی مردم به ویژه جوانان است و دولت برای رفع این مشکل،زمینه خود اشتغالی را توسعه داده است.


وی اظهار کرد: جوانان برای دریافت وام های خود اشتغالی می توانند به فرمانداری ها و نیز دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان مراجعه کنند و در کنار این تسهیلات بانکی،آمادگی ارائه آموزش های لازم به کارجویان را نیز داریم.


استاندار کرمان در ادامه با نمازگزاران این مسجد دیدار چهره به چهره داشت و به صحبت ها و درخواست های آنها رسیدگی کرد‌.

انتهای پیام/ی

ایجاد شغل دولتی برای مردم و دولت سم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار