پیشنهاد‌های کی روش برای بازی دوستانه تخیلی بود؟!

برخی رسانه ها از پیشنهاد‌های کی روش برای بازی دوستانه در روز سوم فروردین ۹۷ خبر دادند که این موضوع از طرف یکی از مدیران فدراسیون فوتبال تکذیب شد.

پیشنهاد‌های کی روش برای بازی دوستانه تخیلی بود؟!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالیکه برخی رسانه ها، به نقل از حساب رسمی تیم ملی فوتبال ایران در یکی از شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی برای بازی دوستانه 3 فروردین، تیم‌های بلغارستان، رومانی، بوسنی، مجارستان و ایتالیا را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است اما یکی از مدیران این فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران در صفحات مجازی اینستاگرام، فیسبوک و همچنین کانال تلگرامی یک صفحه رسمی دارد که تمام آنها زیر نظر مسئول مربوطه کنترل می شود و تاکنون من هم خبری مبنی بر اینکه آنها، این اطلاعات را داده باشند، ندارم.

او افزود: تاکنون چند دیدار دوستانه تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 روسیه قطعی شده اما قرار است پس از قطعی شدن تمام بازی ها اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: گزینه های زیادی برای بازی دوستانه داریم و شاید این کشورها هم جزء آنها باشند اما تاکنون چیزی قطعی نشده است و پس از قطعی شدن اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و ایتالیا تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار