معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد؛

امور اداری ویترین مدیریتی سازمان بیمه سلامت

رامزی گفت: امور اداری در بدنه داخلی سازمان بیمه سلامت ویترین مدیریت محسوب می‌شود.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهرخ رامزی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران تزریق تفکرات و اندیشه‌های جدید در هر زمان و مقطعی را از الزامات سیستم اداری به منظور بهره‌وری و بلوغ فکری دانست و با اشاره به اینکه امور اداری در بدنه داخلی سازمان، ویترین مدیریت محسوب می‌شود، گفت: تمام تعصب و فرهنگ سازمانی به عملکرد حوزه امور اداری مربوط می‌شود، منابع انسانی سرمایه اصلی سازمان است، پس امور اداری با مسئولیت بسیار سنگینی از جمله رضایت ارباب رجوع مواجه است که کسب این رضایت توسط کارمندان، اقدام مهمی محسوب می‌شود.

رامزی همچنین بر واگذاری امور به بخش خصوصی، اعتماد به مردم، ارتقاء جایگاه از بعد مهارت آموزی پرسنل، آموزش‌های تخصصی، پرداخت‌های پرسنلی، معیشتی و هر آنچه که تکلیف قانونی در جهت ارتقاء نقش وجودی کارمندان باید گام‌های اساسی برداشته شود، تاکید کرد.

در ادامه مشایخی مدیرکل پیشین منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مهم این است در هر جایگاهی که هستیم کار را به بهترین شکل به انجام برسانیم. در زمینه فلسفه مدیریت دیدگاه‌ها و نظرات تفاوتی وجود دارد که امیدواریم محصول این اقدامات به نفع بیمه‌شدگان باشد.

رسالت مهم بیمه سلامت در قبال محرومان و بی بضاعتان

ملازم الحسینی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از حسن اعتمادی که مجموعه سازمان نسبت به بنده داشته است، تشکر می‌کنم. این مجموعه تکالیف بسیار زیادی بر عهده دارد که باید زیرساخت‌ها را تا حد ممکن به گونه‌ای برای همکاران خود فراهم کنیم که جز کار و خدمت به مردم دغدغه‎ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: شاید زمانی مجموعه‌های اداری تنها به صرف امور کارگزینی تکالیف خود بسنده می‌کردند اما تغییر رویکرد و نگاه از کارگزینی به سمت منابع انسانی، بیانگر تکلیف سنگینی است که این حوزه می‌تواند بر عهده داشته باشد، ما خود را خادم و خدمتگذار همه همکاران می‌بینیم تا در بستر آرامش به خدمت بهتر بپردازند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: این سازمان رسالت مهمی در قبال مردم کم بضاعت و محرومی که همه وجودشان را وقف نظام کرده‌اند، بر عهده دارد و ما به عنوان یکی از ارکان نظام، وظیفه داریم هر آنچه که در توان داریم را با تلاش بیشتر به مردم ارائه دهیم.

وی بر ایجاد بستر عدالت سازمانی تاکید کرد و گفت: لازم است که بستر شایسته سالاری را فراهم کنیم که هرکدام از این اقدامات به زیرساخت‌های خاص خود نیاز دارد. در عمل پیاده سازی این مهم کار دشواری خواهد بود که قطعا با تلاش همکاران به آن دست خواهیم یافت. انجام این اقدامات مستلزم این است که براساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنیم به نحوی که با تلاش بیشتر و با استفاده از رویکردهای نوین علمی، اقدامات را با سرعت و کیفیت بهتری ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.