رئیس کل دادگستری اردبیل؛

اقدام شهرداری اردبیل در بازسازی هویت تاریخی و فرهنگی قابل تقدیر است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:اقدام شهرداری اردبیل در بازسازی هویت فرهنگی و تاریخی اردبیل ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام محمد علی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جریان بازدید از موزه عمارت تاریخی شهردار اردبیل اظهار کرد: حفاظت از آثار گذشتگان کمکی برای بازسازی هویت فرهنگی و تاریخی یک شهر و منطقه است و اقدام شهرداری اردبیل در بازسازی این مجموعه بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که مجموعه عمارت شهرداری بیانگر هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل است گفت: این بازسازی اقدامی شاخص و ارزشمند در احیای گذشته اردبیل است چرا که گذشته و تاریخ هر شهر در پیشرفت، هویت و فرهنگ آن موثر است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بازسازی موزه  عمارت شهرداری را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ضروری است محتوای این ساختمان نیز غنی سازی شود.

حجت الاسلام قاصدی با اشاره به این که آثار تاریخی و مشاهیر اردبیل در این مجموعه مورد بازدید و مطالعه نسل فعلی و آینده قرار می گیرد، از همشهریان خواست تا در غنی سازی محتوا مشارکت و همکاری داشته   و آثار تاریخی خود را به منظور نگهداری و  امانت به موزه تحویل دهند.

وی ضمن قدردانی از شهردار اردبیل و کسانی که در بازسازی این مجموعه تاریخی تلاش کردند  گفت:معرفی ابنیه ها و آثار تاریخی و فرهنگی اردبیل  به نسل جوان ضروری است.

انتهای پیام/ح

عمارت شهرداری بیانگر هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار