لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بازار بورس به پله ۹۷ هزار واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۲۸.۵۹۹ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۲۲۶ واحدی رسید.

شاخص بورس رشد ۴۵ هزار واحدی زدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۵.۱۳۰ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۷۵۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۹۴ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱۰۵ میلیون سهم طی ۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، شتران، کگل، شپنا، بورس، خودرو با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۱۰ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۷ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۵۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۶ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

چراغ سبز تالارشیشه‌ای روشن ماند


به گزارش خبرنگار شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۷۸.۵۷۰ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۱۹۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۵۸۷ میلیون سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، شپنا، کگل، شتران، پارسان، شبندر، شبریزبا روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۹۰.۱ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۸۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۸۸۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۸۲ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت 

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۲۸.۵۹۹ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۲۲۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۶۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، شپنا، کچاد، شتران، کگل، پارسان، شبندر با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۹۰ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۸۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۷۹ میلیون سهم طی ۳۷ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار