کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

فردا، رونمایی از فرم گرنت آموزشی دانشگاه علم و صنعت

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: فردا طی برگزاری همایشی یک روزه در دانشگاه، از فرم گرنت آموزشی رونمایی می‌شود.

فردا، رونمایی از فرم گرنت آموزشی دانشگاه علم و صنعتکلانتر معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعتدر گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: در راستای ارتقا سطح کیفی آموزش دانشگاه علم‌ و صنعت، فرم‌هایی با عنوان فرم گرنت آموزشی بین استادان دانشگاه علم و صنعت توزیع می‌شود و این اقدام در راستای رتبه‌بندی و شاخص‌های عملی استادان است.

 وی ادامه داد: توزیع فرم‌ گرنت آموزشی و در راستای نظارت و ارزیابی کار علمی استادان رشته‌های تحصیلی دانشگاه علم و صنعت است.

 معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به رونمایی فرم‌های گرنت آموزشی ادامه داد: فردا همایش یک روزه ارزیابی در دانشگاه علم‌ و صنعت برگزار می‌شود که در این سمینار از فرم گرنت آموزشی دانشگاه علم و صنعت رونمایی می‌شود.

اهداف اجرای فرم گرنت آموزشی

 کلانتر اظهار کرد:‌ اجرای فرم گرنت آموزشی در بین استادان برای جهت‌گیری کارهای علمی پژوهشی آنها است و این اقدام در راستای اجرای برنامه راهبردی دانشگاه محسوب می‌شود.

 وی گفت:‌ برنامه راهبردی دانشگاه علم و صنعت در راستای پیاده‌سازی شعار این دانشگاه مبنی بر کارآفرینی و دانشگاه نسل چهارم است به همین منظور فرم‌های گرنت آموزشی در راستای ارزیابی و نظارت بر کار علمی استادان و رتبه‌بندی آنها انجام می‌شود.

 معاون آموزشی دانشگاه یادآور شد: امروزه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های دانشگاهی در راستای اشتغال‌زایی و بهبود فضای کسب و کار است که تحت عنوان برنامه‌ راهبردی تا افق 1404 این کار انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار