تلاش‌های وکیل ترامپ برای مخفی کردن رسوایی‌های اخلاقی او!

در پی خبرساز شدن روابط نامشروع دونالد ترامپ با زنان، استراتژیست سابق کاخ سفید هم اعلام کرد که وکیل ترامپ در دوره انتخابات مراقب رفتار ۱۰۰ زن نزدیک به او بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از بیزنس اینسایدر، «استیو بنن»، استراتژیست سابق کاخ سفید در کتاب جنجالی «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» به نوشته «مایکل ولف» اعلام کرده است که «مارک کاسوویتز»، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دوره رقابت‌های انتخاباتی حواسش به حدود 100 زن که با ترامپ روابط غیرمتعارف داشته‌اند، بوده است!

وی در بخشی از این کتاب گفته است: «ببینید، کاسوویتز بیست و پنج سال است که دونالد ترامپ را می شناسد. کاسوویتز تلاش کرد او را از هر نوع حاشیه دور کند. کاسوویتز در دوره رقابت‌های انتخاباتی حواسش به حدود 100 زن بود.»

اما این اظهارات استیو بنن که در کتاب جنجالی مایکل ولف منتشر شده است، پس از افشای جزئیاتی از رابطه نامشروع دونالد ترامپ با یک بازیگر زن فیلم های مبتذل و حق السکوت دادن وکیل ترامپ به این زن، جنجال زیادی به پا کرد.

وال استریت ژورنال روز گذشته فاش کرد که مایکل کوهن، وکیل دونالد ترامپ 130 هزار دلار به «استفانی کلیفورد»، یک بازیگر فیلم های مستهجن که دونالد ترامپ با وی رابطه غیراخلاقی داشته است، حق السکوت داده است تا در دوره رقابتهای انتخاباتی حرفی علیه ترامپ نزند. این باج دهی یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا رخ داده است.

رابطه نامشروع ترامپ با این بازیگر بدنام به سال 2006 باز می گردد. این در حالی است که ترامپ در سال 2005 با ملانیا ازدواج کرده بود.

این اخبار جنجالی در حالی منتشر شده است که امروز هم یک بازیگر دیگر فیلم های مستهجن اعلام کرد که ترامپ به او هم چنین پیشنهاد شرم‌آوری را کرده است.

از زمان ورود ترامپ به رقابت‌های انتخاباتی حدود 22 زن او را به سوء استفاده جنسی و فساد اخلاقی متهم کرده اند. این درحالی است که ترامپ همه این اتهامات را رد کرده است. کاخ سفید هم پیشتر اعلام کرد همه این زنان دروغ می گویند!


انتهای پیام/

افشای اطلاعاتی جدید درباره فساد اخلاقی ترامپ در کتاب آتش و خشم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار