کارت زرد مدیر عامل باشگاه سپاهان به کادر فنی و بازیکنان

مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به شکست ها . حواشی اخیر تیم فوتبال سپاهان واکنش نشان داد و اعلام کرد همه کادرفنی و بازیکنان این تیم کارت زرد می گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه‌های این دیدار واکنش نشان داد؛ در این یاداشت آمده است:

در اینکه هوادار همیشه بُرد می‌­خواهد شکی نیست ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد، بعضی­‌ها فقط مخالفند و همیشه دوست دارند انتقاد کنند و مهم نیست تیم چکار می­‌کند! فقط ساز ناکوک می­‌زنند حتی زمانی­ که تیم هم می‌برد از لزوم زدن گل­‌های بیشتر می­‌گویند.

ما همه انتقادها، گلایه‌­ها و نقطه نظرات عزیزان را می‌­شنویم و سعی می­‌کنیم که در راستای ارتقا و تقویت تیم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم اما در این راه نباید جانب احترام از هر دو طرف برداشته شود؛ خیلی‌ها اعتقاد دارند و  می‌گویند که تیم سپاهان خوب بازی می‌­کند  ولی ما می‌­گوییم ما فقط نیازی به خوب بازی کردن نداریم ما نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم.

تیر دروازه یا شوت خوب زدن و خَلق موقعیت برد به ارمغان نمی‌آورد پس باید تور دروازه حریفان را تکان بدهیم تا سه امتیاز را نصیب خود کنیم و اگر هر هوادار و تماشاچی احساس پیروزی تیم خود را دارد ما نیز دقیقاً همین حس را در اندازه­‌های بالاتری داریم.

خود ما از بازیکنان و مربیان ورزشی هستیم که در میادین مختلف همواره مورد تشویق و تمجید و انتقاد بوده‌ایم و در خیلی از مسابقات با برد از زمین خارج شده­‌ایم ولی ورزش برد و باخت و مساوی دارد پس باید تحمل نتایج خارج از انتظار را نیز داشته باشیم ولی نباید این حس باخت و مساوی قالب شود؛ سرمربی باید قدر بازیکنان خود را بداند و در استفاده از آن‌ها بهترین بهره را ببرد و هر بازیکنی که به بازی گرفته می‌­شود باید تمام سعی و تلاشش را برای انجام یک بازی قوی انجام دهد.

یک نکته را فراموش نکنیم سپاهان یک باشگاه است و برای ارزیابی یک باشگاه باید همه رشته‌های آن را در نظر قرار داد اگرچه فوتبال ویترین هر باشگاهی است ولی مسؤولیت اجتماعی یک باشگاه رسیدگی به کلیه رشته­‌های ورزشی فعال در آن است و این دور از انصاف است که فقط فوتبال بزرگسالان را ملاک ارزیابی یک باشگاه قرار دهیم.

این موضوعات را هم یادآور می­‌شوم که برای نتیجه‌گیری باید استراتژی لازم از طریق سرمربی تیم اجرا شود؛ جهت تغییرات نظر کمیته فنی باشگاه خیلی مهم و کارگشا خواهد بود و برای گرفتن بازیکنان جدید نیز طبق نظر سرمربی و تائید کمیته فنی بازیکنانی به خدمت گرفته شدند که مشکلات تیم برطرف شود ولی در صورت نیاز و درخواست و تائید کمیته فنی نفرات جدید نیز به خدمت گرفته می‌شوند؛ قطعاً اولتیماتوم به کادر فنی و بازیکنان داده می­‌شود و کارت زرد پررنگی به همه نشان می‌­دهیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار