نیود انضباط در بخش مالی و نیروی انسانی شهرداری آبادان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: شهرداری آبادان به صورت گسترده از انضباط در بخش مالی و نیروی انسانی برخوردار نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن کمری، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: رویه غلطی که طی سال ها در شهرداری این شهر وجود داشته؛ سبب بروز بی انضباطی مالی در این مجموعه شده است.


وی گفت: متاسفانه این سیستم پیمانکارانی طلبکار با مبالغ چندین میلیونی دارد، اما هیچ قراردادی با آنها بسته نشده است. این پیمانکاران به تعهد خود عمل کرده اند اما برای دریافت مطالبات شان هیچ مدرکی در اختیار ندارند.


کمری افزود: از این قبیل بی انضباطی های مالی در شهرداری فراوان است، تمامی موارد به شهردار گفته شده و این مسائل از دغدغه های وی نیز محسوب می شود، اغلب مشاوره هایی که شهردار در این زمان دریافت می کند، به منظور اصلاح، تغییر و ساماندهی همین ساختار است. امید می رود شرایط بهتر شود.


رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: از مدیران نواحی شهرداری می خواهیم تا حرمت مسئولیت شان در نواحی را نگه دارند و مسئولیت هایشان را برابر با قانون و مقررات توسعه دهند.


کمری افزود: معتقدیم شهرداران نواحی به عنوان بازوان شهرداری، بایستی در ریز مشکلات ورود کنند و در جهت راه اندازی پلیس ساختمان، برخورد با تخلفات شهری و انجام نظارت های مستمر و دقیق بکوشند و طبق قانون و مقررات نیز کم کاری پرسنل خود را رصد و مورد رسیدگی قرار دهند تا در صورت وجود ضعف، ضمن پاسخگو بودن در جهت رفع آن بکوشند.


انتهای پیام/د


شهرداری آبادان انضباطی در بحث مالی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.