قوچان نژاد:من فوتبالیست پول دوستی هستم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: من فوتبالیست پول دوستی هستم اما همه چیز هم پول نمی شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رضا قوچان نژاد ملقب به گوچی در تابستان سال جاری قراردادش با تیم هیرنوین به پایان خواهد رسید اما با وجود عملکرد نه چندان خوب او در تیم، احتمال تمدید قراردادش زیاد است.

وی در این باره گفت:از تیم های چینی پیشنهاد همکاری زیادی داشتم و همه می دانند که آنها پول خوبی می دهند و من فوتبالیست پول دوستی هستم، چه کسی از پول بدش می آید اما همه چیز هم پول نمی شود. من در سال 2016 به هیرنوین آمدم و گفتم می خواهم 2 سال اینجا بازی کنم و برای جام جهانی 2018 آماده شوم.
هیرنوین باشگاهی است که فوتبال را به من یاد داد و من می خواهم خود را در این تیم نشان دهم.اگر بتوانم برای دومین بار در جام جهانی بازی کنم به همه رویاهام رسیده ام.

قوچان نژاد همچنین در خصوص ناآرمی های اخیر ایران گفت:مسبب این ناآرامی ها غربی ها هستند که در این اتفاقات به دنبال منافع خودشان هستند.

گوچی که به زودی پدر می شود،افزود: 9 ماه از بارداری همسرم می گذرد و ما بی صبرانه در انتظار تولد پسرمان هستیم.

گوچی که در فصل گذشته از سوی هواداران بهترین بازیکن سال شد در فصل جاری نتوانست درخشش چشمگیری داشته باشد و "یورخن استریل" سرمربی تیم او را نیمکت نشین کرد.با این وجود، قوچان نژاد از سوی تیم های زیادی پیشنهاد دارد.

 


انتهای پیام/


حضور در جام جهانی 2018 روسیه برای قوچان نژاد رویاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار