دستگیری ۶۳ عامل تیر اندازی در روز‌های گذشته خوزستان

فرمانده انتظامی خوستان گفت: در چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری ۶۳ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوستان بیان داشت:  ۸۲ قبضه سلاح  غیرمجاز در عملیات پلیس در سطح استان کشف وضبط گردید.

وی برنامه ریزی مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی را عامل ارتقای امنیت عمومی استان دانست و افزود: در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خوستان گفت: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی وقفه در مرکز استان و شهرستان های آلوده به سلاح طی 4  روز گذشته چندین عملیات پی در پی انجام دادند.

سردار عباس زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان در مجموع تعداد ۸۲ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و تعداد ۲۵۵ عدد انواع فشنگ کشف شد و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی در سطح استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان به یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: جمع آوری سلاح های غیرمجاز و شناسایی عاملان تیراندازی های غیرمجاز است که اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته موید این مطلب است.

انتهای پیام/م

۸۲ قبضه اسلحه غیر مجاز در خوزستان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.