جشنواره فیلم کوتاه "مهر سلامت" در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه "مهر سلامت" با هدف معرفی خیران سلامت در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی احمدی‌فر با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه "مهر سلامت" در اصفهان اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور و در استان اصفهان با هدف معرفی خیرین و سلامت و حرکت‌های خیریه ای در حوزه سلامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری شورای سیاست‌گذاری این جشنواره بیان کرد: تا کنون چندین جلسه شورای سیاستگذاری با حضور تعدادی از متخصصان و کارشناسان حوزه سینما، خیرین بزرگ اصفهان و حوزه هنری برگزار شده است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه تصمیمات اولیه درباره نحوه برگزاری جشنواره مهر سلامت گرفته شده، تصریح کرد: قرار است این جشنواره در حوزه فیلم کوتاه و فیلم‌نامه برگزار شود.

وی افزود: زمان دقیق فراخوان جشنواره به طور قطعی اعلام نشده اما کارهای و هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته امیدواریم که فراخوان جشنواره تا پایان سال اعلام عمومی شود.

اجمدی‌فر تصریح کرد: جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت نیمه نخست سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود و در صدد هستیم که این جشنواره را به صورت ملی برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه "مهر سلامت" در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار