تکلیف نقل و انتقال 2 مهاجم لیگ برتری امشب مشخص می شود

وضعیت قرارداد 2 مهاجم مطرح لیگ برتر فوتبال با باشگاه ذوب آهن اصفهان امشب ( یکشنبه ) مشخص می شود.

تکلیف 2 مهاجم بزرگ لیگ برتری امشب مشخص می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه ذوب آهن اصفهان که در نقل و انتقالات زمستانی، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، سیدایمان موسوی و علی حمام را از دست داد و اکبر ایمانی،بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی را جذب کرد، درصدد جذب 2 مهاجم مطرح دیگر است و بر همین اساس با سجاد شهباززاده و عیسی آل کثیر مذاکره کرده تا با آنها قرارداد امضا کند.

شهباززاده در استقلال تهران دوران خوبی نداشت و وینفرد شفر، سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا او را در لیست خروج قرار دهد و با توجه به اینکه او با امیرقلعه نویی، سرمربی ذوب آهن رابطه خوبی دارد، به نظر می رسد شماره 10 سابق استقلال دوست دارد بازهم با ژنرال فوتبال ایران کار کند و طبق اعلام مدیران ذوب آهن، وضعیت حضور این بازیکن در این تیم امشب ( یکشنبه ) مشخص می شود.

همچنین آل کثیر دیگر گزینه ذوبی ها برای پست مهاجم است. البته او با نفت نوین تهران قرارداد دارد و مسئولان این تیم اجازه جدایی به او را نمی دهند، البته ذوبی ها به هر 2 بازیکن مدنظر اعلام کردند تا امشب ( یکشنبه ) جواب قطعی را بدهند و شرایط شان را برای عقد قرارداد اعلام کنند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم، پنجشنبه میزبان صنعت نفت آبادان است و در پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میزبان آیزوال هند است.

انتهای پیام/

حضور شهباززاده در تیم ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار