معاون عمرانی استاندار مرکزی:

اصراری برای افتتاح پروژه های نیمه تمام در دهه فجر نداریم

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مرکزی گفت: ما اصراری برای افتتاح پروژه های نیمه تمام نداریم و نمی خواهیم حجم آمار را به دروغ بالا ببریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی زندیه وکیلی درباره پروژهایی که ظرفیت بهره برداری در ایام دهه فجر امسال را دارند گفت: مسئولان ما پروژه هایی را برای افتتاح در ایام دهه فجر به ستاد معرفی کنند که صد درصد قابلیت بهره برداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما اصراری برای افتتاح پروژه های نیمه تمام نداریم افزود : مردم ما بسیار آگاه به همه مسائل هستند و نمی خواهیم حجم آمار را به دروغ بالا ببریم و با این کار اعتماد مردم را دست بدهیم.

زندیه وکیلی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید پروژه هایی که قبلا به طور رسمی افتتاح شده، مجددا در لیست بهره برداری های امسال قرار داده شود گفت:البته اگر پروژه ای به طور رسمی افتتاح نشده، می تواند در لیست قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: دستگاه های استان برنامه های دهه فجر خود را تا پایان دی ماه جاری به ستاد دهه فجر، به طور دقیق اعلام کنند،

وی اضافه کرد: در جمع بندی و تنظیم برنامه ها باید دقت شود که ناگاه به تغییر در برنامه مبادرت نشود، چون این گونه موارد در سال های گذشته اتفاق افتاده و ستاد را در جمع بندی دچار مشکل کرده است.

انتهای پیام/ب

 

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.