کمک 21 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد ایوان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ه) ایوان گفت:طی9 ماه گذشته امسال،مبلغ 21 میلیارد ریال کمک مردمی جذب کمیته امداد این شهرستان شده است.

کمک 21 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد ایوان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حمید ایراندوست  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ه) ایوان با اشاره به کمک 21 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد ایوان اظهار کرد: این درآمدها از طریق صدقات، زکات، اکرام ایتام، اطعام، جشن عاطفه ها، عقیقه و طرح رضوان جذب و جمع آوری شده است.

وی افزود: تعداد اشتراک صدقات در این شهرستان هفت هزار و 220 صندوق است، 15 واحد مسکونی نیز با اعتبار یک میلیارد و 280 میلیون ریال نیز برای مددجویان  در مناطق شهری و روستایی ایوان احداث شده است.

ایراندوست گفت: از این تعداد واحد مسکونی هفت مسکن شهری با پرداخت کمک هزینه به مبلغ یک میلیارد و 20 میلیون ریال و هفت مسکن روستایی با 260 میلیون ریال بوده است.

وی از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ه) ایوان را پرداخت 251 وام کارگشایی و قرض الحسنه به ارزش پنج میلیارد و 265 میلیون ریال، فروش 130 تخته فرش توسط 130 بافنده به ارزش چهار میلیارد و 106 میلیون ریال، تامین 67 مورد جهیزیه به ارزش 340 میلیون ریال و مهارت آموزی 593 نفر با اعتبار 400 میلیون ریال عنوان کرد. 

انتهای پیام/ع

افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.