جابه جایی بیش از 28 هزار مسافر از فرودگاه بجنورد

مسول روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: در نه ماهه امسال 28هزار و 451 مسافر از فرودگاه بجنورد – تهران و بالعکس جابه جا شده اند.

فرشاد ساکنی مسول روابط عمومی فرودگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ با بیان اینکه در نه ماهه امسال 28 هزار و 451مسافر با 202 پرواز از فرودگاه بجنورد به تهران و بالعکس جابه جا شده اند ، افزود: از این تعداد مسافر ، 14 هزار و 461 مسافر ورودی و 13هزار و 990 مسافر خروجی است.

وی گفت: در نه ماهه امسال پروازهای فرودگاه بجنورد نسبت به مدت مشابه پارسال ٩درصد کاهش یافته است.

فرشاد ساکنی گفت: شمار مسافران ورودی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٧.٧٨ درصد و شمار مسافران خروجی نسبت به مدت مشابه پارسال ۵.٣١ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در نه ماه ابتدای امسال تعداد 202 پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه  بجنورد انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٩ درصد کاهش یافته است.

ساکنی در خصوص بارهای جابه جا شده نیز اضافه کرد: در این مدت 74 ممیز 55 تن بار ورودی و 85 ممیز 752 تن بار خروجی جابه جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال ٩۵ در بار ورودی حدود ٩ درصد و در بار خروجی حدود ۰.۶ درصد کاهش را شاهد بودیم.

ساکنی با اشاره به انجام ١٧ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی بجنورد طی آذرماه امسال گفت: طی این ماه دو پرواز شرکت ماهان و دو پرواز شرکت آسمان به دلیل آب و هوا نامناسب و همچنین چهار پرواز هواپیمایی ماهان با اطلاع قبلی باطل شدند.

انتهای پیام/آ

کاهش پروازهای فرودگاه بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.