جلوگیری و پیشگیری از جرایم ، وظیفه مرزبانی استان

فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی بخشی از اقدامات مرزبانی استان را در راستای جلوگیری و پیشگیری از جرایم اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مسروری فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی مرزبانی استان در جلسه ۱۳ مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان گفت. این سازمان در راستای جلوگیری از جرایم نیروهای مسلح اقداماتی را انجام داده است.


وی از جمله اقدامات این سازمان را در راستای جلوگیری از جرایم   برگزاری ۲۶ دوره آموزشی کنترل و مدیریت در حوزه پیشگیری از جرایم حدود ۸۲۶ نفر ساعت ، ۴ کارگروه حقوق شهروندی ، برگزاری ۲۷ کمیسیون در راستای پیشگیری از جرایم ْ تشکیل ۴۸ کارگروه امر به مروف و نهی از منکر، برگزاری جلسات توجیه و آگاه سازی کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد.


مسروری با اشاره به اینکه جلسات متعددی در فصول زمانی مختلف با حضور مسئولین برگزار شده ودر کنار ان کمیسیون های تخصصی صورت گرفته است افزود: برای پیشگیری باید به افراد آموزش داد تا خشم خود را کنترل کنند.


در فرایند ایراد ضرب و جرح این سازمان تلاش کرده است ابتدا جرایم را آسیب شناسی کند و در مرحله بعد به دنبال علت یابی باشد تا بررسی کند این جرایم متاثر از محیط بوده یا فردی است و در پایان هم آسیب زدایی و ارائه راهکار در حوزه پیشگیری از جرایم را برعهده داشته است.
انتهای پیام/ک

کنترل خشم عامل مهم در پیشگیری از وقوع جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.