در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات نماینده رامهرمز درباره علت فریادهای خود بر سر وزیر بهداشت

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر دلیل فریادهای خود را بر سر قاضی‌زاده هاشمی تشریح کرد.

توضیحات نماینده رامهرمز درباره علت فریادهای خود بر سر وزیر بهداشتاقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز  در گفتگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علت فریادهای خود بر سر وزیر بهداشت در صحن علنی امروز گفت: سال 94 یک بیمارستان با 160 تخت خواب فعال در رامهرمز تعطیل و یک بیمارستان 90 تخت خوابه جایگزین آن شد.

نماینده مردم رامهرمز تصریح کرد: بعدها 20  تخت نیز به این بیمارستان اضافه شد این در صورتی است که شهر ما به بیمارستانی با 270 تخت خواب نیاز دارد و ما یک حرکت رو به عقب در رامهرمز داشته‌ایم.

وی تأکید کرد: مشکلات بسیاری در حوزه درمان در رامهرمز و حتی بیمارستان رامشیر وجود دارد، ماه‌هاست که این موضوع را از طریق تذکر، مکاتبه پیگیری کردم اما هیچ گوش شنوایی برای رسیدگی به این موضوع وجود نداشت.

محمدیان اظهار کرد: امروز در صحن علنی مجلس از آقای قاضی زاده هاشمی خواستم تا پاسخ ما را بدهد زیرا هر شب در بیمارستان شهر ما، میان کادر پزشکی درگیری وجود دارد.

نماینده مردم رامهرمز بیان کرد: بنده مطالبه و حق مردم شهر خود را در صحن علنی از وزیر بهداشت خواستم که در کنار این مشکلات اقتصادی، بیکاری و معیشتی حداقل در زمینه بهداشت و درمان بتوانیم به مردم سرویس دهیم.

وی بیان کرد: 18 ماه این موضوع را از وزارت بهداشت پیگیری کردم اگر امروز صبر من به پایان رسید و فریاد زدم به دلیل نشنیدن جوابی بعد از این مدت است. 

محمدیان تصریح کرد: بعد از جلسه علنی امروز با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و برخی از نمایندگان جلسه‌ای را در هیئت رئیسه برگزار کردیم و وزیر بهداشت دستور داد تا تیمی به همراه یکی از نمایندگان به رامهرمز آمده و این موضوع را طی این هفته پیگیری و رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار