شهردار اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران

قدرت الله نوروزی ؛ قدرت نه گفتن دارد!

شهردار اصفهان گفت : کمک به هیات مذهبی در اولویت های بعدی شهرداری اصفهان است و من قدرت نه گفتن دارم .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت الله نوروزی امروز در جمع اصحاب رسانه گفت : باید با سنجش درست درخواست‌ها و نیازهای اکثریت مردم، طرح های باقی مانده را انجام دهیم و علمی، دقیق و حساب شده حرکت کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به این مهم باید تغییراتی در سازمانهای شهرداری در راستای چابک سازی آنها انجام شود تا در نهایت افراد شایسته چه زن و مرد در بخش های مدیریتی و شهرداری اصفهان مشغول به کار شوند.  

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه باید هزینه‌های اضافی و غیرضروری حذف شود، گفت: برای این امر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و هیچ زخم زبانی نمی‌تواند مانع راه شهرداری اصفهان شود و در جاهایی که باید هزینه ضروری انجام شود، به طور حتم هزینه می‌کنیم.

نوروزی با اشاره به اینکه مردم به شهرداری اصفهان در خصوص برخی هزینه‌های اضافی تذکر می‌دهند، اضافه کرد: در این زمینه با اقشار مختلف گفت و گو کرده‌ و در راستای کاهش هزینه‌های اضافی اقداماتی را انجام داده‌ایم، البته نیاز به زمان بیشتری داریم.

وی گفت : من فردی هستم قدرت نه گفتن دارم و کمک به نهاد ها و هیات های مذهبی اولویت کاری من نیست ؛ اولویت من در مدیریت شهری پرداخت حقوق کارکنان شهرداری است و اگر این پرداخت به درستی انجام شد نوبت به کمک به نهاد ها و ادارات دیگر و هیات های مذهبی شهر می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: من هیات های مذهبی پر شور و نشاط را دوست دارم اما باید کارها اولویت بندی کرد. 

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری شهردار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.