صدراعظم‌ نوری مطرح کرد؛

باید پرسش های مردم پاسخ داده شود تا بی انگیزه نشوند

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پرسش‌های مردم حاکی از رنج آنها از ظلم‌، تبعیض‌ و فساد است، گفت: اگر این پرسش ها پاسخ داده نشود، مردم ناامید می‌شوند.

باید پرسش های مردم پاسخ داده شود تا بی انگیزه نشوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم‌ نوری پس از شنیدن‌ سخنان شهردار تهران در صحن شورا‌ با ابراز خرسندی‌ از اینکه این گزارش هر آنچه را که وجود داشت ارائه کرد گفت: باید در گزارش‌های بعدی مطالب جزئی‌‌تر ارائه شوند.

 وی با اشاره به انتخابات‌ اردیبهشت‌ 96 گفت: مردم در این انتخابات دنبال اهدافی بودند که مهمترین‌ آنها تغییرات‌ بوده است و حالا می‌پرسند که بعد از 7 ماه چه اتفاقاتی‌ رخ داده است.

 صدر‌اعظم‌ نوری افزود: پرسش‌های مردم حاکی از رنج آنها از ظلم‌، تبعیض‌ و فساد است و اگر این پاسخ داده نشود، مردم ناامید می‌شوند و تجربه نشان داده، وقتی که مردم بی انگیزه می‌شوند رفتاری انجام خواهند داد که به ضرر کل نظام است.

 وی خاطرنشان کرد: اگر ما نمی‌توانیم یکسری‌ ار مقصران‌ را مشخص کنیم که چرا باغات تهران‌ به زمین مسکونی تبدیل شده گفت: اما می‌توانیم به قراردادهایی که در یک بازه‌ زمانی با یک نفر منعقد شده، اشاره کنیم.

 عضو شورای شهر تهران با اشاره به قرارداد کلانی که در خصوص برف‌ روبی تهران بسته شده است، اظهار کرد: مگر در طول سال‌های گذشته چقدر در تهران برف باریده است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: ما خواستار ارائه برنامه‌ای دقیق برای مبارزه‌ با فساد هستیم‌.

 انتهای پیام/

درخواست صدراعظم نوری برای ارائه برنامه دقیق برای مبارزه با فساد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار