دانشگاه تهران برگزار می‌کند؛

حرکت به سمت کاربردی‌سازی ایده‌های خلاقانه هدف برگزاری جشنواره هوایی

جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی پرورش ایده‌های نو و خلاقیت در حوزه هوایی و هوانوردی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی به منظور پرورش ایده‌های نو و خلاقیت در حوزه هوایی و هوانوردی، حرکت به سمت کاربردی‌سازی ایده‌های خلاقانه و تجاری‌سازی و ایجاد ارتباط پویا بین نیاز‌های روز کشور و فعالیت‌های نخبگان در دانشگاه، به همت ستاد هوایی و هوانوردی و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تدوین شده است

هدف از راه‌اندازی جشنواره ایده پردازی هوایی و هوانوردی، ایجاد پیوند بین صاحبان ایده، دانشگاه ها، صاحبان سرمایه و فعالین صنعت و ایجاد زیرساخت جهت تجاری‌سازی ایده‌های کاربردی درصنعت هوانوردی است.


ایده پردازی، بستری را فراهم می‌کند تا اندیشه‌های نو، افکار تازه، ابداعات و اختراعات پژوهشگران جوان در درجه اول مورد توجه قرار گیرد و با معرفی ضرورت علوم هوایی و هوانوردی، زمینه ساز ترویج این علم و حضور علاقه‌مندان این حوزه فراهم شود. در گام بعد پدیده‌ها و افراد سرآمد کشف و از پتانسیل آنان به درستی استفاده و طرح‌ها مورد بازبینی و داوری قرار می‌گیرد. با استمرار و دائمی کردن این جشنواره انگیزه‌ای برای محققان و پژوهشگران داخلی فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره  هوایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار