معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل؛

تسهیلات اشتغال زایی در مناطق روستایی و عشایری اردبیل پرداخت می شود

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اعطای تسهیلات اشتغال زایی در مناطق روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عسگر سنگی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: این تسهیلات با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

وی افزود: در راستای رونق اقتصادی و تشویق و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در احداث و توسعه طرح های گردشگری، بر اساس موضوع بند (ب) ماده (8) و ماده (9) تصویب نامه هیئت محترم وزیران (آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری) تسهیلات حمایتی ارائه می شود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این تسهیلات بر اساس تعداد اشتغال زایی طرح ها به سرمایه گذاران اعطا می شود.

سنگی افزود: متقاضیان (سرمایه گذاران خرد و کلان) می توانند به سامانه کارا مراجعه کرده و با درج اطلاعات طرح خود در این سامانه درخواست تسهیلات نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

وی متذکر شد: نرخ سود تسهیلات اعطایی در مناطق مرزی  و عشایری مرزی 4 درصد و مناطق روستایی غیر مرزی و عشایری غیر مرزی 6 درصد تعریف شده است.

وی اضافه کرد: درخواست متقاضیان پس از تکمیل مدارک و فرم های مربوطه و بررسی های به عمل آمده در کمیته فنی شهرستان ها در کارگروه فنی استان مطرح گردیده و پس از تائید جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
jawan
۰۹:۲۳ ۲۵ دی ۱۳۹۶
سلام
توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری
پایین بودن نرخ سود+اشتغال زائی
عالی عالی عالی عاالی

جلو گیری از تحولات جمعیتی شهری ، اﻓﺰاﯾﺶ اقتصاد رستای ، ﻣﻬﺎﺟﺮﺗﻬﺎي ﺑﯽ روﯾﻪ روﺳﺘﺎﺋﯿﺎن