جشنواره «رسانه» قرآن و عترت فارس در شیراز

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره «رسانه» قرآن و عترت فارس در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برگزاری جشنواره‌های قرآن و عترت در ۷ شهرستان استان فارس، افزود: این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون آئین پایانی جشنواره شعر در شهرستان رستم برگزار شده است، افزود: در این جشنواره ۳ نفر در بخش تک اثر، ۳ نفر در بخش مجموعه شعر برگزیده شدند و ۴ نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

احمدی از برگزاری آئین پایانی جشنواره هنر‌های نمایشی و جشنواره آوا‌ها و نغمات دینی امروز عصر به ترتیب در شهرستان‌های جهرم و آباده خبر داد و اظهار داشت: مراسم پایانی جشنواره صنایع دستی و جشنواره داستان و فیلمنامه‌نویسی دوشنبه ۲۵ دی ماه به ترتیب در شهرستان‌های ارسنجان و خرمبید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین پایانی جشنواره هنر‌های تجسمی ۲۶ دی ماه در مرودشت برگزار می‌شود، بیان کرد: جشنواره پایان‌نامه و مقاله‌نویسی ۲۷ دی ماه در شیراز و همزمان با آئین اختتامیه جشنواره رسانه و فیلم و عکس نیز در شیراز برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: در بخش جشنواره ۲۵۰ شعر، هنر‌های تجسمی ۱۴۳ اثر، هنر‌های نمایشی ۳۴ اثر داستان و فیلمنامه ۶۸ اثر، صنایع دستی ۴۳ اثر، رسانه ۲۵ اثر، فیلم و عکس ۵۹ اثر، پایان نامه ۳۵ اثر و آوا‌های دینی ۲۴ اثر به دبیرخانه رسیده است.

احمدی گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت، گسترش فعالیت‌های فرهنگی - هنری - مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین، نشر و گسترش هنر قرآنی و جهت‌دهی به فعالیت‌ها و تولید آثار قرآنی از جمله اهداف این جشنواره است.
انتهای پیام/ر

آئین پایانی جشنواره شعر در شهرستان رستم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار