یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«سرباز بی سرزمین» بزودی منتشر می‌شود

کتاب «سرباز بی سرزمین» اثر هادی خورشاهیان در انتشارات چلچله در دست انتشار است.

سرباز بی سرزمین منتشر می شودهادی خورشاهیان، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار در دست انتشار خود گفت: رمانی با عنوان «سرباز بی سرزمین» را در انتشارات چلچله در دست انتشار دارم. این کتابم نوشته‌ای سورئالیستی، پست مدرنیستی و هزار و یک شبی است. در این کتاب راویان مختلفی وجود دارد که هر کدام داستانی متفاوت را روایت می‌کنند. شاکله اصلی اثر درباره جنگ  است.

وی افزود: رمان دیگرم با عنوان «لبه  آب» رمانی در حوزه بزرگسال است. انتشارات کتاب نیستان قرار است این کتاب را منتشر کند. کتاب «لبه آب» از وقایع تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی در سال 96 شروع می‌شود. روایتی هم درباره منافقین در سال 62 دارد. چند واقعه دیگر از جمله قاچاق عتیقه هم در این اثر دیده می شود. این کتاب رمانی سیاسی- اجتماعی است که به همه چیز در این کتاب پرداخته ام.

این نویسنده با اشاره به اینکه رمان «در ریل های برزخ » را در انتشارات نگاه در دست انتشار دارد، بیان کرد: کتاب «در ریل های برزخ » رمانی پُست مدرنیستی است که در آن روایت های متعددی با موضوعات متعدد وجود دارد.کتاب از چهار فصل مجزای به هم پیوسته تشکیل شده است. رمان حالت کتاب در کتاب را دارد و رمان دیگری در داخل این رمان نوشته شده است.

خورشاهیان ادامه داد: رمانم با عنوان «الفبای مردگان»که توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است، جزو پنج کاندیدای نهایی جایزه جلال آل احمد در سال جاری بود.

 انتهای پیام/

 

انتشار یک رمان درباره حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.