شاعری در نطق میان‌دستور:

با نقادی و رفتارهای ژورنالیستی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد

نماینده بهشهر گفت: با نقادی و ایجاد سر و صدا و رفتارهای ژورنالیستی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

با نقادی و رفتارهای ژورنالیستی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد شاعری نماینده بهشهر در نطق میان‌دستور اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد بروز اعتراضات مردمی در برخی شهرها بودیم که ناشی از فشارهای اقتصادی، عدم تحقق وعده‌ها و سوء مدیریت در اداره کشور بوده است، اما معدودی از بدخواهان و جریانات ضدانقلاب داخلی و حامیان استکباری آنان بر موج اعتراضات سوار شدند و با شعارهای ساختارشکنانه و رفتارهای آشوبگرانه قصد داشتند مطالبات اقتصادی مردم را تبدیل به چالش‌های سیاسی و امنیتی کنند.

نماینده بهشهر افزود: به لطف الهی و با حضور به موقع مردم این توطئه با تدبیر نیروهای نظامی و امنیتی خنثی شد، اما مطالبات مردم همچنان به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: اگر شما باور دارید که شرایط اقتصادی کشور ویژه است و روش‌های سنتی متعارف گذشته قادر به حل این چالش‌ها نیست، چه باید کرد؟ فقط با انتقاد و نقادی و ایجاد سر و صدا و رفتارهای ژورنالیستی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

نماینده مردم بهشهر بیان کرد: سال گذشته برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و حل مشکلات بیکاری ستاد تسهیل اشتغال و رفع موانع تولید ایجاد شد.

وی ادامه داد: این ستاد تاکنون نتوانسته مشکلات تولید و اشتغال را در کشور حل کند، به همین خاطر از هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌ها و نمایندگان مجلس و دولت می‌خواهم ستاد، تدابیری ویژه را به صورت فوریت به مجلس ارائه کند و استانداران به عنوان نمایندگان اهالی دولت در مقابل مردم پاسخگو باشند.

شاعری خاطرنشان کرد: ستاد تدابیر ویژه با تدبیر ریاست مجلس، رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به قید فوریت لایحه‌اش را تقدیم مجلس کند تا ما بتوانیم اختیارات قانونی استانداران و وزرای اقتصادی را به آنان بدهیم و از آنها مسئولیت بخواهیم.

نماینده بهشهر گفت: تابستان گذشته دستورالعمل کاهش نرخ سود بانک‌ها ابلاغ شد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستورالعمل اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه صادرات پیشران توسعه و اشتغال است، افزود: رنکینگ ایران در تبادلات فرامرزی 175 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار