روش عجیب پیرزن لیتوانیایی برای درمان تومور مغزی!+ تصاویر و فیلم

یک پیرزن اهل لیتوانی مدعی است با روش عجیبی توانسته تومور مغزی خود را درمان کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛  «استانیسلاوا مونست ویلن»، پیرزن 70 ساله اهل لیتوانی ادعا می کند بیش از یک دهه است که چیزی جز شن و ماسه مصرف نکرده و با این رژیم غذایی، تومور مغزی خود را درمان کرده است و در سلامت کامل به سر می برد.

روش عجیب پیرزن لیتوانیایی برای درمان تومور مغزی+ عکس و فیلم

او در مصاحبه با اکسپرس گفت:  من به تومور مغزی بدخیم مبتلا بودم. پزشکان گفته بودند زیاد زنده نخواهم ماند. در آن زمان سطح هموگلوبین من 60 (پایین ترین سطح) بود. روزی در حال عبور از کنار ساحل رودخانه بودم که ناگهان فکری در سرم جرقه زد که شن و ماسه بخورم. مشتی ماسه در دهان گذاشتم؛ برای اولین بار کم مانده بود خفه شوم ولی بعدها به آن عادت کردم.

روش عجیب پیرزن لیتوانیایی برای درمان تومور مغزی+ عکس و فیلم

در حال حاضر، اعتقاد بر این است که خانم مونست ویلن به خوردن ماسه اعتیاد دارد. ولی او می‌گوید شن و ماسه سرشار از انواع مواد معدنی و املاح مورد نیاز بدن است و او با خوردن شن و ماسه نه تنها بیمار نشده بلکه سلامتی و طول عمر به دست آورده است.

«لیلیانا وایش ویلن»، پزشک معالج این پیرزن که زمانی تومور مغزی بدخیم را به درستی در سر او تشخیص داده بود  به خبرنگاران گفت: چندین سال از آخرین ویزیت او می گذرد. او کاملا سالم است. مشکل خونی ندارد  و حتی برای کوچکترین بیماری به پزشک مراجعه نکرده است.

روش عجیب پیرزن لیتوانیایی برای درمان تومور مغزی+ عکس و فیلم

این پیرزن به شدت اصرار دارد  رژیم غذایی خود را به اشتراک بگذارد. او گفت: شما نباید آن را با آب یا غذا مخلوط کنید وچیزی جز ماسه نباید بخورید در غیر این صورت بیمار خواهید شد. برای رفع تشنگی ماسه مرطوب بخورید.

او مدعی است شن و ماسه با رنگ های مختلف، مزه و طعم متفاوت دارند؛ بیشتر آنها ترش و شور هستند.

یادآور می شود آثار مثبت خوردن شن و ماسه بر وضع سلامت هنوز اثبات نشده است بنابراین از خوردن شن و ماسه خودداری کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار