احداث پیست آفرود کراس در گلستان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از واگذاری ۳ هکتار زمین به هیات موتور سواری و اتومبیل رانی گلستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان که امروز با حضور صیدانلو رئیس فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد گفت: نخستین پیست آفرود کراس استان تا پایان سال درمجموعه ورزشی کریم آباد گرگان احداث می‌شود.

وی ادامه داد: امروز تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی به امضا رسید که بر اساس آن ۳ هکتار زمین در مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برای احداث پیست آفرود و کراس به این هیات واگذار شد.

طیبی گفت: همچنین رئیس فدارسیون قول همکاری را برای میزبانی گلستان از تورنمنت بین المللی اتومبیل رانی به ما داد.

وی در ادامه ضمن تبریک به حسین پیشقدم به خاطر انتخاب شدن به عنوان ریاست این هیات، افزود: کار هیات ورزشی یک کار جمعی است و همه باید به رئیس هیات برای رسیدن به اهداف کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: نیاز است تقویم سالانه‌ای تبیین شود تا هماهنگی‌های لازم با شورای تامین برای برگزاری مسابقات صورت گیرد تا مسابقات با حداقل مشکلات برگزار شود.

وی افزود: ما همواره پتانسیل علاقه مردمی را در این رشته‌ها داریم که باید از این ظرفیت استفاده کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی باشیم.

انتهای پیام/م
 

پیست آفرود کراس در گلستان احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.