گردهمایی بخشداران و نمایندگان سپاه شهرستان زلزله زده استان

گردهمایی بخشداران و نمایندگان سپاه شهرستان زلزله زده استان کرمانشاه در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ صبح امروز گردهمایی بخشداران و نمایندگان سپاه شهرستان زلزله زده استان کرمانشاه در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی برگزارشد.

نمایندگان و بخشداران از دومین مرحله یاری رسانی به مصائب و مشکلات موجود در مناطق زلزله زده خبر دادند و گزارش عملکرد مرحله اول را در نشستی صمیمانه تشریح کردند.

پرگر؛بخشدار مرکزی جوانرود از وضعیت نامناسب روستاهای جوانرود به خصوص روستای کلاشی خبر داد که از نظر تاسیسات و لوله کشی آب دچار مشکلات جدی است.
وی در ادامه همچنین از مراکز پرورش ماهی و دامداری هایی گفت: که ضروری بود راجع به خسارت زیادی که به آنها وارد شده است تمهیداتی لحاظ شود.

شرفی؛بخشدار کوزران نیز به اشاره مهرورزی مردم از سراسر ایران اسلامی نقص هایی در امدادرسانی به کوزران را بیان کرد و خواستار حمایت بیشتری شد.

حسین موحد؛مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از هم فکری و مساعدت نمایندگان و بخشداران این مناطق ۸گانه آنان را خادم یاران آستان خواند و اظهار داشت:
برنامه ریزی برای رسیدگی به مشکلات مناطق ۸گانه زلزله زده در سه بخش رسیدگی خواهد شد.

اسکان موقت در روستاها به یاری سپاه استان های مختلف با موفقیت در حال پیگیری و اتمام است،با اطمینان از روند رضایت بخش این نهاد اسکان موقت در شهر را پیگیری خواهیم کرد.

آسیب جدی به فضای آموزشی مدارس محدودیتی ایجاب کرده تا سه شیفت مدارس برقرار باشد،تهیه کانکس هایی مجهز که مختص فضای آموزشی باشند از ضروریات دانش آموزان است.

بسیاری از زوج های جوان در این زلزله جهیزیه و اسباب اولیه زندگی را از دست داده اند که بی شک مشکلاتی را برای تداوم زندگی خواهند داشت.

 انتهای پیام/پ


نشست بخشداران در آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار