سرهنگ فیروزخواه خبر داد

دندانپزشک قلابی کرج به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در کرج فعالیت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسنعلی فیروزخواه فرمانده انتظامی کرج اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان کرج در پی انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی فرد مذکری که با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، شدند و بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، فرد را در حین ویزیت یکی از بیماران در محیطی غیربهداشتی و آلوده مشاهده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کرج با اشاره به اینکه دندانپزشک قلابی 46 ساله و بی سواد است، اظهار داشت: ماموران طی بازرسی از مطب این فرد تعداد یک جلد عقدنامه شرعی به صورت خام، شش جلد شناسنامه، هشت عدد کارت ملی، دفترچه پذیرش بیماران و 10 عدد گوشی موبایل اوراق شده و همچنین آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و وسایل مربوط به فال گیری کشف کردند.

سرهنگ فیروزخواه در پایان گفت: پس از پلمپ این واحد صنفی غیرقانونی، متهم به همراه موارد کشف شده به یگان انتظامی مربوطه منتقل و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 دندانپزشک قلابی در دام پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار