حفظ نشاط شهری به ویژه در ایام نوروز

شهردار یزد گفت: در تلاشیم با اجرای برنامه‌های مناسب در راستای زیباسازی شهری به‌ویژه در بافت‌های فرسوده شهری نشاط به فضای شهری باز گردد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مهدی جمالی نژاد شهردار یزد از نهضت کاشت ۱۰۰ هزار نهال انواع درخت و گل در یزد طی نوروز ۱۳۹۷ خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کم‌آبی استان یزد در این طرح از گونه‌های کم‌آب خواه بهره خواهد برد.

مهدی جمالی نژاد تصریح کرد: شهرداری شهر یزد با نظارت مستقیم خود بر کار پیمانکاران به‌ویژه در عرصه‌های نظافت شهری، مرمت و رنگ‌آمیزی جداول و زیباسازی شهری را در دستور کار خود به‌طور ویژه قرار داده است.

شهردار یزد افزود: با توجه به برخی گزارش‌ها در سراسر کشور مبنی برافزایش گازگرفتگی و مرگ خاموش در ایام نوروز در چادر‌های مسافرتی، شهرداری یزد تهیه بروشور‌های ایمنی در این زمینه و نظارت در محل اسکان مسافران را نیز در دستور کار خود دارد.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: یزد شهری تاریخی بوده و حضور سیل مسافران به مرکز شهر قطعاً معضلاتی را در ترافیک شهر به وجود می‌آورد، در همین راستا شهرداری یزد در نظر دارد تا با ایجاد کمپ‌های مسافرتی درون‌شهری در اماکنی، چون پارک کوهستان و پارک بزرگ شهر و برون‌شهری همچون شاهدیه و حمیدیا، از این معضل جلوگیری کند.

جمالی نژاد در ادامه با توجه به امر نشاط شهری به‌ویژه در ایام نوروز گفت: در تلاشیم تا با اجرای برنامه‌های مناسب در راستای زیباسازی شهری به‌ویژه در بافت‌های فرسوده شهری، با پوست‌اندازی شهری چهره‌ای زیباتر را به شهر و شهروندان، هدیه دهیم.

وی با اشاره به کمبود سرویس‌های بهداشتی در شهر یزد و با توجه به بودجه موردنظر، در سال جاری استقرار سرویس‌های سیار مشکل شهر را برطرف خواهد ساخت.

شهردار یزد تصریح کرد: امیدواریم تا با همکاری با همه شهر‌های استان، نوروزی همراه بانشاط و سرافرازی را در استان یزد داشته باشیم.

انتهای پیام/ ا

خدمات شهرداری در راستای زیباسازی فضای شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار