گشایش ایستگاه کتاب در دفتر هواپیمایی هما

ایستگاه کتاب در دفتر هواپیمایی هما شعبه بوشهر گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این ارتباط افزود: فراهم ساختن زیر ساخت‌ها برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی به بالا رفتن سطح آگاهی و دانایی مردم و کاهش مشکلات و ناهنجاری‌ها در جامعه کمک چشمگیری می‌کند.

حمیده ماحوزی افزود: هدف از ایجاد این ایستگاه کتاب در دفتر هواپیمایی هما، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه کنندگان به این دفتر است، زیرا افراد می‌توانند زمان توقف در این مکان را با خواندن کتاب سپری کنند.

وی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر آمادگی کامل دارد که با فراهم کردن قفسه‌های کتاب توسط هر دستگاه، نهاد، انجمن و موسسه، آن‌ها را به کتاب با موضوع‌های مختلف تجهیز کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهر بوشهر عنوان پایتختی کتاب ایران را کسب کرده، در طول سال جاری برنامه‌های متنوعی در این ارتباط با هدف افزایش سرانه مطالعه در استان برنامه ریزی شده که بیش از ٨٠ درصد آن‌ها تاکنون اجرایی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه این دیدار ضمن تشکر از مدیریت و مجموعه دفتر هواپیمایی هما (ایران ایر) برای همکاری در برنامه‌های فرهنگی و هنری، با اهدای لوح سپاس و کتاب، تقدیر به عمل آورد.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما (ایران ایر) دفتر بوشهر گفت: یکی از عوامل ترویج مطالعه و علاقه مندی به کتاب، تبلیغ و گسترش فعالیت‌های تاثیر گذار در این ارتباط است.

علیرضا شاکردرگاه بیان کرد: این ایستگاه کتاب می‌تواند کمک شایانی در بالا بردن سطح علمی و معلومات عمومی مراجعه کنندگان به دفتر و کارکنان علاقمند به کتاب باشد.

بوشهر در سال ۱۳۹۵ به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد و تاکنون برنامه‌های مختلفی در ارتباط با کتاب و کتابخوانی در این شهر به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/ف

 ایستگاه کتاب در دفتر هواپیمایی هما گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.