برگزاری آموزش طرح خادم و جلسه رفاقت مهر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافت از برگزاری طرح ملی خادم ویژه کارکنان دادگستری و جلسه توجیهی تیم های رفاقت مهر توسط این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی ملایی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافت با اشاره به اجرای برنامه های آموزشی طرح ملی خادم با محوریت ارتقاء سطح آمادگی خانواده های ایرانی در برابرحوادث مختلف و آموزش همگانی در ادارات گفت: آموزش طرح ملی خادم در قالب یک دوره آموزشی با هدف آشنایی با مخاطرات شهرستان و راه های مقابله با آن و ارائه کمک های اولیه از نیمه دوم دی ماه ویژه پرسنل دادگستری بافت برگزار شد.


وی از طرح خادم به عنوان جنبش ملی در آموزه های امدادی یاد کرد و افزود: اجرای این طرح با مشارکت مردم، نهادها، سازمان ها و مطابق با برنامه ریزی های انجام شده صورت پذیرد، منجر به انقلاب عظیمی در یادگیری آموزش های همگانی خواهد شد.


وی در ادامه گفت: واحد امور جوانان این جمعیت با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان جوانان در خصوص برگزاری مسابقات رفاقت مهر گفت: جلسه توجیهی با حضور دبیران و اعضای جوانان این جمعیت در خصوص بررسی و تجدید نظر در اجرای بهبود روند مسابقات شهرستانی و استفاده از راهکارهای نوین تشکیل شد.

انتهای پیام /ی

آشنایی با مخاطرات شهرستان بافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار