تودیع و معارفه مدیرحوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حوزه های علمیه خواهران با حضور در اجتماع می توانند تاثیر بسزایی در جامعه داشته باشند.

تودیع و معارفه مدیرحوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه برگزار شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  حضرت آیت الله "مصطفی علما" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه مدیرحوزه علمیه خواهران استان  گفت: زنان رکن اساسی و اولین در تربیت جامعه محسوب می شوند و وجود طلاب و دانش آموختگان حوزه های خواهران در جامعه و ارتباط آنها با دیگر زنان جامعه اثرات زیادی بدنبال خواهد داشت.

وی گفت: حوزه های علمیه خواهران تا کنون بانوان فرهخته زیادی را تحویل جامعه داده است و ادامه این راه نیز نیازمند تلاش و دلسوزی مسوولان ذیربط است.

وی گفت: حوزه های علمیه حق بزرگی بر گردن جامعه و کشور دارند و این حوزه ها صد ها سال است که جامعه ما را از گرفتاریها و توطئه های بزرگی رهانده است.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین "حجت الله فاضلی" به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان شروع بکار کرد و از زحمات حجج اسلام "داود زارع" رییس سابق و "طاهر نیا" سرپرست ، تقدیر و تشکر شد.

 

انتهای پیام/ز

زنان رکن اساسی و اولین در تربیت جامعه محسوب می شوند

برچسب ها: حوزه علمیه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار