کشف 16 فقره سرقت توسط سارق حرفه ای در اردبیل

رئيس پليس آگاهی استان اردبیل از دستگيری سارق حرفه ای و كشف 16 فقره سرقت از ساختمان های نيمه كاره و اماكن خالی از سكنه در شهرستان اردبيل خبر داد.

سرهنگ جواد تقوی، رئيس پليس آگاهی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نيمه كاره و اماكن خالی از سكنه در شهرک های دوردست شهرستان اردبيل، بررسی موضوع با تشكيل تيم عملياتی و تحقيقاتی در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقيقات اوليه مشخص شد كه سرقت ها عمدتاً در ساعات بعد نيمه شب روی داده، كه با جمع بندی تحقيقات و بررسی های جامع و هدفمند ميدانی ردپای سارق سابقه داری در ارتباط با سرقت های به وقوع پيوسته شناسايی شد.

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبيل با اشاره به دستگيری سارق سابقه دار گفت: با هماهنگی مقام قضايی و در عملياتی غافلگيرانه سارق حرفه ای و سابقه دار در مخفيگاهش در محله "گلمغان" اردبيل دستگير و به پليس آگاهی انتقال، كه سارق در بازجويی های پليسی به ارتكاب 16 فقره سرقت از ساختمان های نيمه كاره و اماكن خالی از سكنه اعتراف كرد.

سرهنگ تقوی از دستگيری خريدار اموال مسروقه خبر داد و تصريح كرد: خريدار اموال مسروقه در شغل ضايعات فروشی فعاليت داشته، كه با هماهنگی مقام قضايی در عمليات كارآگاهان پليس آگاهی دستگير شد.

انتهای پیام/ح

دستگیری سارق حرفه ای در اردبیل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.