شهیدی، مدیرعامل توزیع برق استان همدان شد

محمدمهدی شهیدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی و از خدمات حاجی رضا تیموری مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

شهیدی، مدیرعامل توزیع برق استان همدان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون عمرانی استاندار همدان در آیین معارفه مدیرعامل جدید این شرکت، بر توسعه فرهنگ قدرشناسی از زحمات مدیران تاکید کرد و گفت: نباید خدمات دولت را سیاه نمایی کنیم بلکه باید برای امیدواری مردم بکوشیم.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه اگر تخلفاتی نیز به ندرت وجود داشت، نباید تمام زحمات مسئولان نظام را نادیده گرفت، تصریح کرد: در این برهه از تاریخ کسانی که مسئول هستند، وطیفه بسیار سنگینی برعهده دارند و شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم باید تلاش کنند.

معاون عمرانی استادار همدان به تقویت دولت تاکید کرد و گفت: دولت بازوی توانمند نظام است و برای تقویت آن باید هرآنچه توان داریم به کار بگیریم.

عراقی ارشدیت و مُرشدیت را دو ویِژگی مهم مدیران ذکر کرد و گفت: مدیران مرشد می توانند زیر مجموعه خود را هدایت کنند.
وی از حاجی رضا تیموری بعنوان مدیری مُرشد یاد کرد و افزود: مرشد بودن وی موجب موفقیت شبکه توزیع برق استان همدان در سطح کشور بوده است.

عراقی همچنین از انتصاب محمدمهدی شهیدی بعنوان مدیرعامل جدید ابراز خرسندی کرد و یادآورشد: وی ازخاندان معظم شهدا و از نیروهای مخلص نظام است.

انتهای پیام/د

معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.