با مخترعین ایرانی؛

فناوری دانش بنیان برای نجات از ورشکستگی

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزاری شده است که به کمک بنگاه‌های تجاری می‌آید و هزینه‌های آنان را مدیریت می‌کند.

به گزارش خبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛    شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.


یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید نرم افزار حسابداری شده است که کار شرکت‌های بزرگ را آسان می‌کند و سبب می‌شود تا آن‌ها به راحتی کار‌های خود را مدیریت کنند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   در خصوص این نرم‌افزار اظهار کرد: موسسات تجاری بزرگ مثل کارخانه‌ها نیاز به نرم افزار‌هایی دارند که عملیات حسابداری آن‌ها را راحت کند و در همین راستا شرکت ما اقدام به تولید نرم افزاری کرده است که تمام اطلاعات مالی بنگاه‌های تجاری را مدیریت می‌کند.

آگاهی از قیمت تمام شده محصول قبل از اتمام کار  

وی با اشاره به این موضوع که هریک از کارخانه‌ها و خط تولید آن‌ها تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند، گفت: یکی از ویژگی‌های خاص این برنامه این است که متناسب با خط تولید هر کارخانه‌ای، قیمت تمام شده محصولات را مشخص می‌کند و به کارفرما نشان می‌دهد که برای تولید محصول خود چه مقدار هزینه لازم دارد.

 این مدیر دانش بنیان ادامه داد: برای مثال یک کارخانه تولید کننده مواد غذایی در مقایسه با کارخانه تولیدی تفاوت‌های بسیار زیادی دارد زیرا پایه و اساس متفاوتی دارند و هزینه‌های مصرفی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

 وی در خصوص کارایی این نرم افزار دانش بنیان تصریح کرد: هزینه مواد اولیه، تهیه قطعات مورد نیاز، تعداد کارگران و همچنین میزان استفاده از انرژی در هریک از بنگاه‌های تجاری باید مورد بررسی قرار گیرد که این نرم افزار به درستی این کار را انجام می‌دهد.

 وی در رابطه با برنامه مخصوص تلفن همراه این نرم افزار تصریح کرد: درحال حاضر نرم افزار تلفن همراه این نرم افزار به چند زبان بین المللی تولید شده است و به بازاریاب کمک بسیار زیادی می‌کند زیرا در لحظه فاکتور را بصورت آنلاین منتشر می‌کند.

 مدیر این شرکت دانش بیان یاداور شد: این نرم افزار مدیریت اطلاعات حساب متفاوت از تمام نرم افزار‌های دیگر است زیرا قیمت تمام شده یک محصول را پیش از ساخته شدن در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار