کمبود آب معضل شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال بختیاری

کمبود آب، یکی از معضلات اساسی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کمبود آب، معضل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در چهارمحال بختیاری////ویرایشعلیرضا شفیع زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، کمبود آب را ی از معضلات اساسی در این شهرک‌ها و نواحی بیان کرد و گفت: در حال حاضر تأمین حداقل ۸۳۰ لیتر آب در ثانیه برای واحدهای فعال این شهرک ها ضروریست.

وی افزود: وضعیت آب شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سفید دشت، سامان یک و ۲، فرادنبه و گندمان بحرانی می باشد و آبرسانی در برخی از آن‌ها با تانکر انجام می‌شود.

شفیع زاده همچنین نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری به نیروی برق را ۳۴۵ مگاوات اعلام و اضافه کرد:  تاکنون ۲۱۸ مگاوات از این میزان تأمین شده است.

وی، از افتتاح پست ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت سفیددشت با مشارکت شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان و شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پست، ۳۰ مگاوات دیگر از نیاز برق شهرک‌های صنعتی استان تأمین می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ۸ شهرک صنعتی این استان به شبکه فیبر نوری متصل است و سه شهرک صنعتی هفشجان، گندمان و لردگان نیز در آینده به این شبکه متصل می‌شوند.

شفیع زاده افزود: پنج شهرک صنعتی شهرکرد، سامان یک و ۲، بروجن و کوهرنگ مجهز به تصفیه‌خانه فاضلاب هستند.
 
به گفته وی؛ از مجموع ۲۹ شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری؛ ۲۱ مورد در حال واگذاری زمین، ۲۳ مورد برخوردار از برق و روشنایی و ۲۲ مورد نیز بهره‌مند از نعمت گاز است.
 
انتهای پیام/ز 

اتصال ۸ شهرک صنعتی چهارمحال و بختیاری به شبکه فیبر نوری

برچسب ها: شهرک صنعتی ، کمبود آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.