نیاز شهرستان چادگان به نمایشگاه دائمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر

فرماندار شهرستان چادگان گفت: برپایی نمایشگاه دائمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وایجادکمپ‌های ترک اعتیاد در این شهرستان ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر یکی از رکن‌های اساسی در بحث مبارزه با مواد مخدر را آگاهی‌بخشی و آموزش دانست و اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر، حضور کارشناسان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جهت آموزش‌های حرفه‌ای در جهت پیشگیری و مقابله با این بلای اجتماعی خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسؤولان نهادهای فرهنگی شهرستان چادگان باید با جدیت به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از آسیب‌های سوءمصرف مواد مخدر مخصوصاً مواد مخدر صنعتی در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها اقدام کنند.

فرماندار شهرستان چادگان گفت:  مبارزه با گسترش مواد مخدر نیازمند عزم جدی است که کمیته‌های مبارزه با مواد مخدر باید با بررسی آسیب‌های موجود، راهکارهای لازم جهت پیشگیری از اعتیاد را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه 3 مزرعه کشت بوته‌های شاهدانه در شهرستان چادگان با همکاری نیروی انتظامی امحا شده است، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی با جمعیتی بالغ‌ بر 400 نفر برای والدین دانش‌آموزان با همکاری پلیس فتای استان اصفهان و آموزش‌ و پرورش شهرستان چادگان برگزار شد.

فرماندار شهرستان چادگان با بیان اینکه نگرش‌ها به درمان اعتیاد هدفمند و پژوهشی شده است، تأکید کرد : چادگان، راه‌های ارتباطی زیادی به‌خصوص در حوزه روستایی دارد و به همین سبب ممکن است بیشتر در معرض خطرها و آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد که باید نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در جهت پیشگیری از آسیب‌ها انجام دهد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.