خاطرات انقلاب در نمایشگاه فجر

  نمایشگاه فجر با محوریت خاطرات انقلاب در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمید رضا عشریه رییس فرهنگ و ارشاداسلامی ساری با تاکید بر ضرورت هم افزایی و مشارکت ادارات جهت تدوین برنامه‌های دهه فجر از برگزاری نمایشگاه با محوریت خاطرات انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد مازندران خبر داد.

وی افزود: شهرستان ساری، ١٥٠ موسسه فرهنگی و هنری دارد که برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی، نظیر شعرخوانی، بیان طنز و برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب از جمله برنامه‌های این مراکز در ایام الله مبارک دهه فجر در این شهرستان است.

عشریه گفت: برگزاری نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد مازندران با برنامه‌های مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی از خاطرات انقلاب و همچنین بهره گیری از روزنامه‌های چاپ شده دوران انقلاب و همچنین جشن انقلاب در سالن ارشاد به همراه امیری خوانی، پخش سرود و معرفی چهره‌های انقلاب و پخش کلیپ از جمله برنامه‌های این اداره در شهرستان ساری است.

رییس فرهنگ و ارشاداسلامی ساری افزود:دستاورد‌های انقلاب علی رغم هجمه‌های مختلف، با نگاه و اهتمام ویژه به نسل‌های جدید باید منتقل شود تا آن‌ها از شرایط تشکیل انقلاب، آگاه شوند.

وی گفت: بازسازی خاطرات انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح پروژه‌های مختلف، مسابقه عکاسی و شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن از جمله برنامه‌های دیگر شهرستان ساری به مناسبت دهه فجر است.

انتهای پیام/آ

برپایی نمایشگاه فجر در ساری

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار