وضعیت مبهم دژاگه در سال منتهی به جام جهانی

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای ادامه دوران فوتبالی اش وضعیت مبهمی دارد و هنوز تیم باشگاهی مشخصی ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که مدت‌ها است در هیچ تیم باشگاهی حضور ندارد، درصدد است تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی با یک تیم اروپایی قرارداد ببندد و در سال منتهی به بزرگترین آوردگاه جام جهانی در تیمی بازی کند.

چند ماه تا مسابقات جام جهانی 2018 باقی مانده و امکان دارد کاپیتان تیم ملی را از آن فرم ایده آلی که انتظار داریم، دور کند و بر همین اساس، دژاگه درصدد است تا در تیم  یونان بازی کند. چندی پیش باشگاه المپیاکوس درصدد جذب اشکان بود اما این بازیکن به مسئولان تیم آتنی جواب منفی داد و تصمیم گرفت تا به تیم دیگری برود اما حالا خبر می رسد به احتمال زیاد او به یونان می رود و در تیمی از سوپر لیگ این کشور بازی کند.

دژاگه دوست داشت در ماه های پایانی به جام جهانی در فوتبال انگلیس بازی کند اما این اتفاق رخ نداد و اکنون به دنبال بازی در یکی از تیم های یونانی است.

اشکان دژاگه آخرین بار در ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و در بازی تیم دوم وولفسبورگ برابر اینتراخت فرانکفورت به میدان رفت و بعد از آن دیگر در هیچ بازی باشگاهی به میدان نرفت تا همچنان بدون تیم بماند.

انتهای پیام/

دژاگه به یونان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.