باقرزاده: یکی از بهترین انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شد

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: چهار دوره در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کرده‌ام و امروز این یکی از بهترین انتخابات بود.

باقرزاده:یکی از دموکرات ترین انتخابات کمیته ملی المپیک بود/ممکن بود برخی ها جار و جنجال به راه بیاندازندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی پس از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران، گفت: بدون اینکه رای گیری انجام شود افراد حاضر قیام کردند تا ریاست صالحی امیری تایید شود. این روندی که اجرا شد روند خوب و دموکراسی و اینکه واقعا انتخابات در جو بسیار خوبی برگزار شد و جا دارد از وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی بابت این انتخابات سالم تشکر و قدردانی کنم. یک مبارزه بسیار خوبی را در انتخابات امروز شاهد بودیم ما که جمعیت صد هزار نفری نبودیم بلکه تنها ۵۸ نفر در انتخابات امروز شرکت داشتند و این تعداد با ایده‌های یکدیگر به خوبی آشنا بودند.

وی در مورد اینکه علی‌نژاد در دور اول رأی آورد، اما در دور دوم چه شد که تعداد رای هایش کاهش پیدا کرد، گفت: پیش‌بینی می‌شد که علی‌نژاد در دور اول رأی بیاورد. رقابت بسیار نزدیک بود و انتخابات در جو بسیار خوبی برگزار شد. من سه، چهار دوره در این انتخابات شرکت کرده‌ام و امروز این یکی از بهترین و دموکرات‌ترین انتخابات بود. باز هم تاکید می‌کنم انتخابات با صلابت و آرامش خاصی برگزار شد.

او درباره صحبت هایش به صورت محرمانه در حین انتخابات با وزیر ورزش و جوانان هم گفت: تنها از او تشکر قدردانی کردم، چون که جو و شرایط بسیار خوبی در انتخابات امروز حکفرما بود. من اطلاع دارم که سلطانی فر خیلی کمک کرد تا امروز بدون هیچ مشکلی انتخابات برگزار شود یعنی ما هیچ دغدغه‌ای نداشتیم که در انتخابات امروز اتفاقی رخ بدهد یا که شخصی به صورت مهندسی شده رای آورده باشد.

من تاکنون یک ریال هم از کمیته ملی المپیک پول نگرفته ام

نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه شما رئیس آکادمی ملی المپیک بودید و به عنوان سرپرست هم حضور داشتید و یک رای اینجا از بین می‌رود، گفت:  برای اینکه شائبه‌برانگیز نباشد و هیچ شایعه‌ای بوجود نیاید، چون رای برای ما بود و از طرفی این مسئله به سود هئیت اجرایی بود. کیومرث هاشمی خیلی فداکاری کرد، زیرا او هیچ چیز برای خودش نخواست و تنها ایثار کرد تا شائبه‌ای بوجود نیاید، زیرا ممکن بود پس از این اتفاق و حادثه برخی‌ها  جار و جنجال به راه بیاندازند. پیمان فخری بهترین مربی و بهترین داور دنیاست او به عنوان نماینده مربیان آمده بود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: تشخیص هیئت اجرایی است و من در آکادمی ملی المپیک زحمت کشیدم تا فدراسیون‌ها بیایند اینجا و اردوهایشان را برگزار کنند. آکادمی ملی المپیک خالی شده بود و هیچ ورزشکاری به آن نمی‌آمد، اما اکنون طوری شده که بیشتر فدراسیون‌ها اردوهایشان را در اینجا برگزار می‌کنند. خودم رئیس فدراسیون، عضو کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و استاد دانشگاه تهران هستم و به هیچ عنوان به این مسائل نیازی ندارم.

انتهای پیام/

اظهارات باقرزاده درمورد انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار