ساعی:هیچ اعتراضی در مجمع کمیته المپیک انجام ندادم

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: هیچ اعتراض و پرخاشی در مجمع کمیته ملی المپیک انجام ندادم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  هادی ساعی درباره اعتراضش به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک بیان کرد:بر خلاف اینکه برخی خبرگزاری ها اعلام کردند هادی ساعی به دلیل اختلاف در آرا پرخاشگری کرده است اما هرگز چنین کاری نکردم و حتی از یک رای هم که اشتباه شده بود گذشتم.در هر صورت رای گیری به دور دوم کشیده شد.

او در مورد اختلافش با محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت:مشکل من و پولادگر اختلاف سلیقه بود و مشکل شخصی نداشتیم.این موضوع و در یک نشست صمیمانه اختلافات را برطرف کردیم.

ساعی درباره اینکه آیا پس از رفع اختلافاتش با پولادگر قرار است در فدراسیون تکواندو سمت گیرد،تصریح کرد:در این نشست اختلاف نظرهای خود را بیان کردیم و به یک نتیجه مشترک رسیدیم.اصلا بحثی در این مورد که سمتی در فدراسیون یا بخش فنی داشته باشم نداشتم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد نتایج تکواندو کاران ایران در رقابت های جایزه بزرگ اظهار کرد:دوست ندارم از این موضوع حرف بزنم اما حس می کنم تکواندوکاران ایرانی به شکست عادت کرده اند و این از نظر من درست نیست.البته فکر می کنم مهدی بی باک نیز در این مسیر تنهاست و یک دست هیچ گاه صدا ندارد.

دارنده 2طلا و یک برنز تکواندو المپیک در پایان اظهار  داشت:تکواندوکاران ایران از بهترین های جهان هستند و اگر بیشتر به آن ها توجه شود،می توانند موفق باشند.حس می کنم سال گذشته یک جای کار می لنگید و به همین دلیل ملی پوشان تکواندو ایران نتایج خوبی به دست نیاوردند.

انتهای پیام/

اظهارات ساعی درباره انتخابات کمیته المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار