مدنی مطرح کرد؛

شعار امسال قانون هوای پاک، قانون هوای نفس است

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شعار امسال قانون هوای پاک، قانون هوای نفس است که اجرای کامل این قانون به خود مردم کشور باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری به منظور نحوه اجرایی کردن قانون هوای پاک که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال قانون هوای پاک، قانون هوای نفس است که اجرای کامل این قانون به خود مردم کشور باز می‌گردد.

 وی افزود: تصویب اسناد این قانون خود یک پرسه زمان بر و طاقت فرسا بود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سازمان محیط زیست تصمیم گرفته شده است تا کمتر حرف زده شود و بیشتر عمل کند و تحقق حقوق شهروندان هدف ما است.

مدنی تصریح کرد: حمایت از محیط بانان کشور شعار سازمان حفاظت از محیط زیست است و برای حمایت از این نگهبانان نیازمند همکاری همه مسئولان و مردم هستیم.

وی افزود: در کشور هر کسی که درک درستی از محیط زیست دارد باید در حفظ آن کوشا باشد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: برای حل مشکلات محیط زیست نمی‌توان فقط به یک دستگاه اتکاء کرد و برای حل مشکلات سازمان محیط زیست باید کنار هم باشیم.

وی افزود: برای احیای دریاچه ارومیه تلاش های بسیاری صورت گرفته است و به تنهایی و بدون همکاری و مشارکت مردم و مسئولان این معضل حل نمی‌شود.

مدنی گفت: در سازمان محیط زیست سعی بر گرفتن حق مردم است و برای بازخواست و نظارت در اجرای قوانین درست تلاش می‌کنیم. پس اولویت در محیط زیست گرفتن حق مردم است که خود مردم نیز باید در این خصوص با ما همکاری کنند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در پایان تصریح کرد: رسالت سازمان حفاظت محیط زیست احیای قانون هوای پاک و اجرای آن است.

انتهای پیام/

حفاظت از محیط بانان شعار سازمان محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار