رسیدگی تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ بهمن خسروانی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  گفت: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافرین به مقصد ذکر شده در بلیت های صادره توسط شرکتها هستند.

وی افزود: ماده ۶ از آیین نامه مذکور صراحا" اعلام کرده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت است.

خسروانی گفت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.

این مسئول  بیان کرد: پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه کاویانی و بررسی های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام/ز

 

 برخورد قانونی با رانندگان متخلف

برچسب ها: حمل و نقل ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار