به طور هم زمان؛

برگزاری ۴ نمایشگاه در اهواز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان گفت: ۴ نمایشگاه تخصصی به صورت هم زمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رحیم جلیلی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان بیان داشت: نمایشگاه تخصصی صنایع دستی به همراه جشنواره اقوام ایرانی در تاریخ ۲۸ دی ماه  تا دوم بهمن سال جاری برگزار می شود.

وی با ااره به اهداف نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه برنامه های متنوعی با هدف نشاط و شادی و همچنین معرفی پتانسیل های اقوام خوزستانی برپا می شود.

جلیلی تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع صنعتی غرب کشور و همچنین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی نیز در تاریخ ۲۸ دی ماه تا یک بهمن در همین محل برگزار می شود. نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی برای اولین بار در سطح استان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان در پایان گفت: دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی، خدمات دارویی و توانبخشی نیز در تاریخ ۲۸ تا 30 دی ماه برگزار می شود. در این نمایشگاه، سمپوزیوم ویژه پزشکان و دندان پزشکان با امتیاز دهی بالا برپا می شود.

انتهای پیام/م

اهوازبه استقبال جشنواره اقوام ایرانی می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.