عرضه قلیان در اردستان ممنوع شد

20 واحد عرضه و مصرف قلیان در شهرستان اردستان تعطیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عرضه و مصرف قلیان در اماکن عمومی و سفره‌خانه‌ها در اردستان ممنوع است، اظهار داشت: در حال حاضر تمام سفره‌خانه‌های عرضه قلیان در شهرستان با همکاری دادستان و پلیس اماکن تعطیل شده است.

مهیار حاجی‌مالیان افزود: قلیان به‌عنوان قاتل خاموش در این سال‌ها بین جوانان به یک تفریح تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال تا کنون 20 واحد عرضه قلیان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن و با دستور قضایی تعطیل و یا بسته شده است، تصریح کرد: بر اساس قانون اماکن عمومی از جمله چایخانه‌ها اجازه عرضه دخانیات را ندارند و عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در این اماکن نیز ممنوع است.

وی با ابراز اینکه واحدهای صنفی چایخانه‌دار، قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌ها فقط اجازه ارائه سرویس‌های مربوطه را دارند و هیچ گونه مجوز ارائه قلیان به آنها داده نشده است، گفت: چنانچه واحد صنفی اقدام به ارائه قلیان کند برابر قانون برخورد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود. 

حاجی‌مالیان با بیان اینکه بازرسان این واحد از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 160 مأموریت بازرسی انجام داده‌اند، افزود: هیچ موردی مبنی بر فعالیت چایخانه‌های بدون جواز وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

 

تعطیلی مراکز عرضه قلیان در اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.