واگذاری پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به سازمان ایمیدرو

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به مساحت بیش از پنج هزار کیلومتر مربع به سازمان ایمیدرو واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هم اکنون پهنه اکتشافی تکاب-پیرانشهر به مساحت پنج هزار و 100 کیلومتر مربع به سازمان ایمیدرو واگذار شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه فاز شناسایی عملیات با تهیه اطلاعات ژئوفیزیک هوایی، نقشه‌های زمین‌شناسی و مطالعات ماهواره‌ای و پس از آن فاز پی‌جویی و پایش‌های زمینی نیز خاتمه یافته و در مرحله تهیه گزارش پایانی قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: پس از بررسی محدوده‌های ظرفیت‌دار، سایر مناطق پهنه مذکور در آزادسازی آینده، برای ثبت کلیه متقاضیان آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پهنه اکتشافی شمال استان به مساحت یک هزار و 984 کیلومتر به شرکت سرمایه‌گذاری غدیر واگذار شده است بیان کرد: علاوه بر تکمیل مرحله شناسایی، مرحله عملیات پی‌جویی نیز به پایان رسیده و گزارش پایانی آن در مرحله بررسی است و پس از نهایی شدن و تایید آن، نسبت به آزادسازی سایر مناطق اقدام می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه وصولی حقوق دولتی امسال برابر 89 میلیارد و 47 میلیون و 764 هزار و 670 ریال بوده است گفت: از سوی دیگر وصولی حقوق دولتی 9 ماهه امسال برابر 98 میلیارد و 294 میلیون و 583 هزار و 531 ریال بوده که با ابلاغ و اجرای دستورالعمل بخشودگی جرائم حقوق دولتی و لزوم وصول بدهی‌های سال‌های ماضی، وصول حقوق دولتی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح

واگذاری پهنه اکتشافی شمال آذربایجان غربی به شرکت سرمایه گذاری غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.