شرکت دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی در پرسش مهر ریاست جمهوری

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از مشارکت ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در مرحله آموزشگاهی هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: پرسش مهر سال تحصیلی 97-96 با عنوان چگونه باید درمحیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم و چگونه و به چه سبکی می توان اخلاق بالاتر ،ادب والاتر و تحمل بالاتر را نهادینه کرد،مطرح شده است.

وی از استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان استان از این مسابقات خبر داد وافزود: در مرحله آموزشگاهی هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از استان کردستان شرکت کرده‌اند.

قربانی با بیان اینکه این مسابقات در ۴ سطح آموزشگاه، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود،بیان کرد: بعد از داوری هزار و ۲۵۰ آثار راه یافته به مرحله استان ۱۹۲ اثر در رشته‌های نقاشی ، فیلم کوتاه ، داستان کوتاه، گرافیک ، وبلاگ نویسی، شعر و مقاله برابر سهمیه و نمایه مسابقات انتخاب و به مرحله کشوری معرفی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سال تحصیلی گذشته و هفدهمین دوره این مسابقات هشت نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان حایز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

گفتنی است،درطرح پرسش مهر، رئیس جمهور وقت کشور یکی از مهم‌ترین مسایل کشور و یا تعلیم و تربیت به عنوان پرسش مهر را مطرح می‌کند و دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری به آن پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/م

مشارکت بیش از  ۴۹ هزار نفراز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در  مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.