موسیقی فجر 33؛

حاشیه پررنگ تر از متن در کنسرت آقای خواننده

کنسرت بهنام بانی در سی و سومین دوره جشنواره در دو سانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت بهنام بانی در سی و سومین دوره جشنواره فجر در دو سانس سالن ایرانیان برگزار شد. این کنسرت حواشی فراوانی داشت. شاید بتوان گفت که کنسرت بانی بیشتر دارای حواشی بود تا اجرای قطعات موسیقی.

این خواننده پاپ تعداد کمی قطعه اجرا کرد، در حالی که قطعه تکراری هم خواند. علاوه بر این، فاصله میان قطعات طولانی بود و خواننده با شوخی کردن با هواداران، خاطره و داستان روایت کردن، وقت را سپری می کرد.

این ماجرا گویای آن است که بهنام بانی هنوز به اندازه پر کردن تایم یک کنسرت آهنگ نخوانده است. بانی هنوز آلبومی هم منتشر نکرده است، البته پیش از این هم اتفاق افتاده است که خواننده ای بدون آلبوم، کنسرت برگزار کند، اما نه با این تعداد آهنگ کم.

حاشیه پررنگ تر از متن در کنسرت آقای خواننده

بنابر این گزارش، بانی و گروهش با یک دقیقه سکوت برای حادثه سانچی، کنسرت را آغاز کردند. پس از یک دقیقه سکوت بانی قطعه «همه چی واسه تو» را اجرا کرد. هیجان سالن از همان قطعه نخست بسیار بالا بود. چرا که سالن مملو از جمعیت بود.

این کنسرت جزو معدود کنسرت های جشنواره بود که تمام بلیت فروش هایش فروش رفت. سپس بانی از قطعه «دل نکنی» رونمایی کرد که قرار است به زودی منتشر شود.

سپس بانی هوادارانش را به شاد بودن و خندیدن دعوت کرد و گفت: «خنده دل آدم ها را به هم نزدیک می کند، خودتان را برای هم نگیرید، چرا که خنده صورت ها رو زیبا می کند، حتی اگر سبیل داشته باشید. من که سبیل هایم را نمی زنم.»

حاشیه پررنگ تر از متن در کنسرت آقای خواننده

با مکث فراوان و شوخی های بانی با هوادارانش، قطعه «چه بخوای» اجرا شد. قدم زدن های خاص بانی روی سن از دیگر حواشی این کنسرت بود.

حاشیه پررنگ تر از متن در کنسرت آقای خواننده

همچنین قطعه «بَسَمِه» با نقش پررنگ گیتار الکتریک و گیتار بیس، برگزار شد. در این بخش بانی از حامد برادران، رهبر ارکستر و آهنگسازش تشکر کرد.

پس از آن «من یه دیونم» و «وای دل بی قرارم» با نور پردازی پر هیجان اجرا شد. هواداران بانی در زمان اجرای این قطعه هیجان بسیار بالایی داشتند.

سپس بانی از هوادارانش پرسید که چه کسانی آخرین قطعه ای که خوانده را شنیدند، و فقط 18 نفر دستانشان را بلند کردند که باعث تعجب خواننده و نوازندگانش شد. با این صحبت ها بانی وقت کنسرت را سپری می کرد و هر چه می گذشت هواداران انرژی خود را از دست می دادند و قطعه ها با هیجان پایین هواداران برگزار می شد. سپس بانی «توقع ندارم» را با نور گوشی های حضار اجرا کرد و فضای سالن را کمی احساسی کرد.

حاشیه پررنگ تر از متن در کنسرت آقای خواننده

در این بخش بانی از تک تک نوازندگانش و مادرش به شکل ویژه تشکر کرد. «عاشقتم»، «من یه دیوونم» برای دومین بار و «عاشقم کرده» قطعه دیگری بود که اجرا شد.

اما اتفاق عجیب درگیری دو نفر از حضار در بخش های پایانی کنسرت بود. شدت درگیری باعث شد که همه سالن نگاهشان به محل درگیری که در طبقه بالای سالن ایرانیان بود، برود. در حین درگیری بانی سعی داشت که تمرکز مخاطبانش را به سمت استیج برگرداند. این درگیری با حضور حراست سالن خیلی زود به پایان رسید.

به این ترتیب کنسرت بانی با حواشی فراوان و اجرای کم قطعات که تعدادش به عدد یازده می رسید (که البته یکی از آن ها تکراری بود) به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

اجرای بهنام بانی در ششمین شب جشنواره موسیقی فجر

برچسب ها: کنسرت ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار