مهدی فرجی دبیر سومین جشنواره تلویزیونی جام جم؛

برگزاری جشنواره تلویزیونی دمیدن خون تازه در رگ‌های تولید است

مهدی فرجی به عنوان نامی آشنا در تلویزیون، برگزاری جشنواره های تلویزیونی را دمیدن خونی تازه در بدنه تولید توصیف می‌کند.

جشنواره دمیدن خون تازه در رگ های تولید استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری جشنواره تلویزیونی جام جم؛ مهدی فرجی مدیر اسبق شبکه یک سیما و دبیر چند جشنواره پیشین جام جم، ایجاد هیجان، شادی و نشاط در حوزه هنر را ضروری دانسته و از دلایل اصلی ارتقای انگیزه فیلمسازان و برنامه‌سازان می داند.

وی که از طرفداران پروپاقرص برگزاری جشنواره های تلویزیونی، سینمایی و هنری است؛ تاکید کرد: اصولاً جشنواره تلویزیونی به نوعی جشن سیماست و در کنار شور و شعفی که میان برنامه سازان ایجاد می کند، آنها را برای تولید سال پیش رو آماده می کند. در چنین رقابت هایی امکان دیده شدن آثار به وجود آمده و منتخبین آن فرصت های بهتری در کارهای بعدی به دست می آورند.

فرجی افزود: در هر جشنواره شاهد ظهور چهره ای جدید در عرصه برنامه سازی بوده ایم و این شاید یکی از مهم ترین مزایای برگزاری جشنواره ها باشد.

وی در پاسخ به انتقاد کسانی که برگزاری جشنواره تلویزیونی را اتلاف هزینه و نیرو می دانند، گفت: به عقیده گروهی برگزاری جشنواره اتلاف هزینه و انرژی است. این گروه به آنتن و جذب تبلیغات حضور اسپانسر توجه ندارند. به عبارت ساده تر زمانی که جشنواره برگزار می‌کنیم، زمانی از آنتن به پخش اختتامیه و حاشیه های برنامه اختصاص می یابد. در حالی که هزینه جشن را اسپانسر می پردازد و همزمان تبلیغات تلویزیونی برای ما درآمدزاست.

فرجی از راه اندازی بخش آرای مردمی در جشنواره تلویزیونی استقبال کرد و گفت: در جشنواره های قبلی جای چنین بخشی در جشنواره  جام جم خالی بود؛ زیرا به جشنواره تلویزیون به عنوان کاری تخصصی نگاه می شد. به همین سبب برنامه های جایگزینی برای این کمبود تولید شد. به عنوان مثال «سین مثل سریال». در این برنامه ها انتخاب برنامه موفق برعهده بینندگان بود. از این برنامه استقبال زیادی شد و مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار